Dugnadsliste for kiosken – høsten 2017

Her finner du dugnadslista for kiosken for høsten- samt info om hvem du skal kontakte dersom du har spørsmål osv.

Har du lyst å få den tilsendt på mail – kan du sende en mail til bente.naglestad@gmail.com og lappen dukker raskt opp i postkassen din, eller du kan laste den ned her:  Dugnad i kiosken.KEV

 

TAKK FOR INNSATSEN DERE GJØR FOR GRINDHEIM IL!

 

Tirs 10. oktober J 15 Kl.19.00 – ca. 21.00 Fam. Palmar Hobbesland
Søn. 15. oktober J 12 Kl.15.00 – ca. 16.30 Fam. Knut Einar Stedjan
Søn. 15. oktober Damelaget Kl. 16.15 – ca. 18.00 Fam. Morgan Ryan
Tors. 26.oktober Damelaget Kl. 19.15 – ca. 21.15 Fam. Karl Kristian Vårdal
Ons. 1. nov J 12 Kl. 17.15 – ca. 19.00 Fam. Stein Åge Fuglestveit
Lør. 4. nov J 15 Kl. 13.15 – ca. 15.15 Fam. Morgan Ryan
Ons. 15. nov J 13 Kl. 18.15 – ca.20.00 Fam. Tomas Werdal
Tors. 16. nov Damelaget Kl. 19.15– ca. 21.15 Fam. Øystein Lauen
Lør. 18. nov J 12 Kl. 09.15 – ca. 11.30

Kl. 11.30 – ca. 13.30

Fam. Geir Tveite

Fam. Knut Erik Valand

Man. 4. des J 13 Kl 17.45 – ca. 19.30 Fam. Kjell Terje Flottorp
Tors. 7. des Damelaget Kl. 19.15 – ca. 21.15 Fam. Rune Glomsaker
Søn. 10. des J 12 Kl. 10.15 – ca. 12.00 Fam. Gaute Koppen
Tors. 14. des J 15

Damelaget

Kl. 17.45 – ca. 21.15 Tone Refsnes og Camilla Werdal

 

Takk for at dere stiller opp og er med på dugnad for Grindheim Idrettslag.  Overskuddet fra salget i kiosken deles ut på de ulike aktivitetene som idrettslaget driver.

GIL styret har foretatt en endring av organiseringen av kioskdriften, der undertegnede er en nyopprettet arbeidsgruppe.

På grunn av dette har vi satt opp en ny liste over hvem som skal stå i kiosken. Vi har basert oss på å sette opp en familie pr gang. Med det tenker vi at dere selv organiserer hvem som går av mor, far og barn. Men det er viktig at de som står i kiosken kan håndtere kjøp og salg, samt matlaging.  Dersom det er helt umulig for dere å få det til den dagen som er satt opp – kan dere gi tilbakemelding til en av oss som er navngitt nederst på lappen.

Nøkkelen til hallen og kiosken finner dere på vaktrommet på Audnedal Omsorgssenter. Den henger rett innenfor døra på venstre side. Pengeskrin og info ligger i høyskap i kiosken.

Dere er satt opp til å møte 45 min før kampstart. Det første kvarteret er til å organisere salget, koke kaffi osv. Info om hva som skal gjøres ligger i kiosken. Kiosken skal åpne en halv time før kampstart.

 

Hilsen Grindheim idrettslag

Solfrid Vasland Stedjan 95725401

Susann Bransdal Ryan 99292815

Tone Refsnes 91520277

Bente Naglestad 95237244

 

J 13 takker sponsorene sine

9-11. juni 2017 var jenter 13 på tur til Bø for å delta på håndballcup. Det var ei flott helg for både spillere og mødre som var med på turen. Jentene spilte kamper som resulterte i både tap og seier. Men mest av alt – vi hadde det utrolig flott sammen og kom hjem mange opplevelser rikere. Jentene og mødrene vil gjerne takke sponsorene som gjorde det mulig for jentene å delta på cup’en.

TAKK til

 

VHV bygg

Tall teller

Vågsbygd Bilverksted

Lunden Snekkerverksted

Naglestad Bruk

Gruppebilde

Ivrige tilhørere

Trening

Oppvarming