DUGNADSLISTE KIOSK

VÅRSESONGEN 2020

 

Dag og dato

Lag

Kampstart

Kiosk-ansvarlig

Tidspunkt for kioskdugnad

Søndag 05.01.20

J-10

Aktivitetsserie

Kamper fra 

11:00 – 17.00

Første pulje:

Susann B. Ryan, Kirsten Vårdal, Lars Christian Storhei

 

Andre pulje:

Torhild Gletne, Kristin Hartveit, Else Marie Håland

 

Tredje pulje:

Anne Ågedal, Anvor Tveiten, Bente Naglestad

 

 

Kl 10:15 – 12:50

 

 

 

Kl 12:50 – 15:10

 

 

 

 

Kl 15:10 – ca 17:30

Lørdag 18.01.20

J-12

J-12

12:00

14.00

 

Fam. Odd Magne Refsnes

Kl 11:15 – ca 15:15

Onsdag 22.01.20

J-13

18:30

Fam. Karstein Verdal

 

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Tirsdag 28.01.20

J-15

18:30

 

Fam. Ove Urevatn

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Mandag 03.02.20

J-13

18:30

 

flyttet

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Lørdag 08.02.20

J-14

 

10:00

Fam. Terje Høyland

 

Kl 09:15 – ca kl 11:30

Onsdag 26.02.20

J-13

18:30

 

Fam. Knut Erik Valand

 

Kl 17:45 – ca kl 20:00

Lørdag 29.02.20

J-13

12:00

 

Fam. Kjell Arild Hornung

Kl 11:15 – ca kl 13:30

Søndag 08.03.20

G-10

Aktivitetsserie

Kamper fra 

11:00 – 14.20

 

Første pulje:

Siv Hamran, Eli Ågedal

 

Andre pulje:

Lise Smedsland, Elise Olsen

 

Kl 10:15 – kl 12:30

 

 

Kl 12:30 – ca kl 15:00

Mandag 09.03.20

J-13

18:30

Fam. Karl K Vårdal

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Tirsdag 10.03.20

J-14

18:30

 

Fam. Kjell Terje Flottorp

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Mandag 16.03.20

J-13

18:30

 

Fam. Stig Løland

 

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

Lørdag 21.03.20

J-12

 

J-12

10:00

 

12:00

 

Fam. Kamilla B. Werdal

 

Fam. Trond Ole Pytten

Kl 09:15 –  11:20

 

Kl 11:20 – ca 13:30

Tirsdag 14.04.20

J-15

18:30

Susann B. Ryan

Kl 17:45 – ca kl 20:00

 

 

 

Takk for at dere stiller opp og er med på dugnad for Grindheim Idrettslag! 

 

Overskuddet fra salget i kiosken deles ut på de ulike aktivitetene som idrettslaget driver. Dugnadsarbeidet dere gjør kommer alle medlemmene til godeJ 

 

Vi har fortsatt med å sette opp familier (når det er aktuelt) på dugnadslisten, da vi har fått gode tilbakemeldinger på dette. Dere organiserer selv innad i familien hvem som er med og står i kiosken. Det er viktig at de som står i kiosken kan håndtere kjøp og salg, samt enkel matlaging. 

 

Dere må møte i kiosken 45 min før kampstart. De første 15 min er til å organisere salget, koke kaffe, etc. Kiosken skal åpne 30 min før kampstart. Disse 45 min er lagt inn i «tidspunkt for kiosk-dugnad». 

 

Nøkkelen til hallen og kiosken finner dere på vaktrommet på Audnedal omsorgssenter. 

Den henger til venstre rett innenfor døren. Personen som står først oppført har ansvar for å hente nøkkelen dersom flere er oppført. 

 

Pengeskrin og informasjon rundt dette står i kiosken.  

 

Det vil også være informasjon i kiosken ifht hva slags mat som skal lages. 

Pølser, lapperøre etc. skal være lagt fram på forhånd og vil være ferdig tint.  

 

*    *   *

 

Dersom dere ikke kan få det til på den dato dere er satt opp, bytter dere innbyrdes. 

 

Vi vil gjerne ha beskjed ved evt. bytter (sms/messenger til Susann), slik at vi vet hvem som har ansvaret i kiosken på gitte datoer. Siden det kan forekomme endringer i kampoppsett utover våren, er det fint om vi vet hvem vi skal kontakte.  

 

*    *   *

 

Takk for innsatsen dere gjør!!

 

 

 

 

 

 

Levert av IdrettenOnline